Måndag morgon är bäst!

                                           
Idag en timme innan ortopeden så hade jag syv möte för fjärde gången, jag känner att jag har varit där flest gånger och pratat om gymnasium. Vi kollade på HTS i järfälla, där jag vill gå, sen kollade vi på NTI gymnasiet som är en jättebra skola, de har både handel och media, är nämnligen inne på handel eller media. Jag satsar nog på handel med vissa media individuella val. Fast pappa min, vill att jag ska gå på Frans Schartaue för namnet sticker ut lite sa han vid middagsbordet. Det ska tydligen vara lättare att få jobb med en handels utbildning på frans schartaue. Men jag vill ju gå på ett gymnasium som jag trivs på! Jag trivs på HTS och jag kommer säkert trivas på NTI där man fick massa bra tillbehör om man går där. Det är jättejobbigt verkligen för Media det lockar ju jättemycket med fota och annat kul. Men dock är det svårt att få jobb inom media just nu. Och då skulle jag läsa sam/media, men jag vill inte läsa sam! Men eget företag lockar och jag kommer nog läsa webbdesign och foto kurser! Det är jättesvårt med gymnasium verkligen, förut så behövde man endast göra det ens pappa gjorde. Men tur är de väl att de inte är så idag, för jag skulle aldrig vilja ha det arbete som pappa har!



Idag har jag varit hos ortopeden, det gick ganska bra.
Han var såklart sen, varför är alltid doktorer det? Han undersökte knät och benen, han konstaterade att vänster ben är mer snett än höger. I höger har jag mest ont så det är märkligt. Antingen är det slatter, beninfektion, eller Q-böjdt knä. Ska på en ytterliggare bedömning om ca 4 veckor om jag ska på utredning (magnetrönka och ultraljuda knät). Man kan operera, men det är inte säkert om det blir det, men min sjukgymnast tror iallafall det. Men han tittar inte på knän hela dagarna iof.

En glad nyhet är att jag ska få arbeta (lite extra än andra) i bilden! Ska få lämna in mina bästa foton varje månad och det kommer betygsättas. Bra va?
Jag älskar måndag morgon för då har vi bild som är jättekul!

en bild av många som hon ska få bedöma! Riktigt nöjd med bubblan i flaskan ni ser?

Oskar

Kommentarer
Postat av: Kenza

haha åh nej vad ledsen jag blir! =)

2009-01-19 @ 19:53:17
URL: http://KENZAS.se
Postat av: Amir Akrouti

nej den suger

2009-01-19 @ 20:04:57
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: änglavakt

gillar oxå måndagar, en ny vecka med nya äventyr, hoppas att du får en bra vecka och att det går bra med dina bilder, var rädd om dig

2009-01-19 @ 21:41:33
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Alexxandra.

Alltså sluta vara en liten wannabe.. Herregud.

2009-01-19 @ 21:41:53
Postat av: My - miljöbloggen

fin bild =)

2009-01-20 @ 15:40:45
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: felicia

jag ska också gå på NTI eller Frans Schartaue, eller ska söka in iallafall :)

2009-01-20 @ 23:09:27
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0