Nyckellös

Hej alla inlägget publiserades ej imorse.



Imorse när jag var på bussen märkte jag att jag hade glömt nycklarna. Inte den bästa morgonen idag nej, men jag har tur som fick låna Markus skåp och ha min skolväska i! Tack tack.



Vill ni veta vad jag gjorde igår?

Jag, Linnea och Henke struntade i mässan eftersom vi ville fika, jag tog en chokladtårtbit, Linnea tog en morotskakabit och Henke tog en vanlig latte. Jag hade dock inte ätit middag så jag var tvungen att äta mat, tog en Fonacha tror jag den stavades. Kyckling, fetaost med vitlökssås verkligen gott! När jag skulle beställa min middag är det en med norrländsk dialekt och jag kunde inte hålla mig för skratt, vilket ingen kunde göra! Allt tar en enorm tid på Coffie Corner. Men det är så himla gott och då kan man väl vänta!



Kommentarer
Postat av: eh?

Fonacha? Foccacia var namnet, idiot.

2009-01-30 @ 18:27:06

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0