nu är vinnaren dragen

Ja nu har jag äntligen bestämt mig vem vinnaren är. Jag gillade hennes inlägg se nedan har plockat ut några rader:
och det blir en bonus på 50 kronor. Alltså vann den som vann 300 : -!

Blir det jag som ler om 10 minuter?

har gått med i en bloggtävling och vinnaren utses om ca 10 min så ja hoppas att ja vinner ;)
biokort och presentkort på åhlens 250 kr, skulle sitta fint ;)
vinner jag är ja lite taggad på att se "i taket lyser stjärnorna" som har biopremiär den 30 januari.. ja dör för boken så ja vill jättegärna se filmen också även om filmen nästan alltid är sämre än boken.
och på åhlens skulle ja nog titta efter en plattång, parfym, smink eller kläder om ja vann.

Grattis Natta !
Du är kontaktad! Titta på hennes design sjuukt fin!

Kommentarer
Postat av: natta

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;D<3

2009-01-07 @ 20:29:12
URL: http://ennatta.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0