No, H&M möten

Hej alla
Hur mår ni?

Idag var det en kort dag, men den känns otroligt lång! Varför vet jag inte, men det kan nog bero på att om man kommer till skolan och har en lektion sen en timmes rast. Då blir de väl automatiskt längre. Förra terminen slutade jag varje fredag 11.10 det var jätteskönt. Men den här terminen slutar jag och min grupp 12.10, okej det är bara en timme.
Men iallafall innan språket så lämnade jag 300:- på Åhléns och en biobiljett till vinnaren! Kul att hon blev glad!

På non berättade min lärare 2 historier han har varit med om, nått om att inte gå på att bli försäljare svart tror jag. Ungefär som gratissidan, de som startade den tjänar på det, den som värvade dig (kanske en vän?) tjänar på det.
Men jag har tänkt på en sak, att jag sitter och skriver i datorn när vi har no, så skriver jag över ett a4 dataskrift och storlek 12. Men jag börjar gilla biologi nu faktiskt, för att jag förstår faktiskt ganska mycket. Har faktiskt en ny pluggstrategi ! ”Lär dig dagens anteckningar innan morgondagen”. Vilket är perfekt eftersom datorn är med mig hela tiden, varje dag. sen var det styrelsemöte i en timme, det gick ju som det gick men vi fotade styrelsemedlemmarna iallafall! Ska göra en planche (stavning). Det kan bli skoj. Men efter mötet så gick jag upp till kyrkan där jag skulle möta upp maria, men hon var faktiskt ganska sen, men det får man leva med. Jag hade endå lite plugg och göra. Men när jag satt där och väntade och pluggade, tänkte jag ”men var är hon haha, men hon kommer väl snart.” Jag är väldigt glad över att snön åker bort, men har gärna kvar kylan! Vill ju använda Canada Goose jackan! Men det är väl skönt med att det blir varmare för mitt knä och man slipper ha massa tunga jackor och fula vinterskor. Vinterskor är sjukt fula och klumpiga. Visst det finns säkert snygga också, men inga snygga kängor och kängor ska det vara på vintern. Men jag tycker faktiskt att skomodet på killar sommar/vår och höst/vinter är samma varje år? Det är konstigt faktiskt, men och andra sidan är det väl enklare att designa ett par skor till en tjej än en kille. Samma är det med klädmodet, eller det beror faktiskt på. Men att hitta ett par snygga jeans och den snyggaste koftan är faktiskt väldigt svårt! Man tittar på samma tröjor med olika tryck på, som dessutom inte är värt 250:-. Då går jag hellre till MQ och betalar 500:- för en tröja/kofta/skjorta/pike/halsduk/ etc, och får den jag vill ha istället. Visst då blir det inte lika många men det är de ju värt. H&M har faktiskt ganska bra urval, men om jag ska vara ärlig tycker jag att om har samma stil år ut och år in. Nej h&m blir det inte så mycket.

(jag på styrelsemötet fixade håret)

Vi hörs!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0