Michelle Obama är gravid!

Mammamage? Ryktet går att Michelle Obama kan vänta parets tr

Ser ni bilden till höger? Då ser ni tydligt en mamma mage, men den till vänster är den man får se i tidningar.

Paret har tidigare sagt att de inte planerar att få fler barn. Men tydligen kanske det kan bli ändringar i den planen.

Rykten i USA är att Obama ska bli 3 barnspappa, men ingenting är bekräftat ännu, men snart kommer en bekräftelse om det är sant eller ej. Är inte det otroligt att Obama är första svarta presidenten och kanske får hans fru som är USA första first lady föda första mörkhyade barnet i vita huset?
Obama hoppas kanske på en pojke denna gång?.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA hur är man TYP gravid?:)

2009-01-30 @ 15:11:10
Postat av: Anonym

har du problem lr? ingen bryrs sig.. orka döda bellas komentar

2009-01-30 @ 18:19:18
URL: http://emmimw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skojar du? Det där e vell ingen gravitet

2009-01-30 @ 18:42:40
Postat av: Sara.

grattis grattis obama!

skulle du kunna ge mig tips om kärleken,?

första steget & så, om man ska hälsa "hej" eller nått ? tipsa på mig blogg, & livingthelifeofme.blogg.se.

Skulle behövas! :)

2009-01-30 @ 22:09:31
URL: http://livinglifeassara.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0