läsarfråga

Hej, jag har fått uppfattningen att du har det ganska stressigt, både med skolan och fritiden. Jag läser din blogg och börjar gilla den mer och mer nu. Jag har ett ganska stressigt liv jag med. Men vad är ditt tips för att inte vara lika stressad?



Hej!
Vad kul att du gillar min blgg mer och mer! Men min stress
är inte så jättehög, men så klart, det kommer i perioder!
Mitt tips är nog sömnen, och att ha kul.
Själv dricker jag Proviva mango, varje morgon.
Den lugnar ner magen och gör en mindre stressad.


har du en fråga, maila den till [email protected] eller klicka på kontakta mig knapen nedan.



Kommentarer
Postat av: Tobbe

HAHAHAHAHAHAAHAHAHA!

Vad är det här för wannabe blogg? Är inte den här läsarfrågan ganska mycket inspirerad av Blondinbella, eller rent av kopierad till och med? Frågan har dessutom ingen skickat, utan den har du ställt dig själv. och hur många läsare kan du ha egenltigen? max några hundra och de flesta kommer väl genom dina kommentater hos kända bloggare där du måste visa att du skriver din bloggadress flera gånger.



att jag ens lägger ner tid på dig, du är patetisk. kunde inte hålla känslorna inne, för du är för skrattretande..

2009-01-23 @ 23:20:50
URL: http://tobbejonsson.se

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0