kanske borde lägga sig?

Borde sova!



Dagen idag har varit toppen! Har stigit på Famebloggers till en placering på 31. Vilket är en ganska bra placering. Sen hur min placering är på bloggtoppen vet jag inte. Men nu är det iallafall 430 unika, jag är nöjd. Är du nöjd? sen får vi ju se hur många som kommer tillbaka, men det är nog en del tror jag! Kanske var man här första gången? Jag har fått mycket beröm om  min design, den som har gjort den heter astrid! Klicka här för att komma till hennes blogg. Hon skapar dom mest välarbetade designerna jag sett! Spotlife har sjuuuukt snygga också. Men att få från spotlife de är väl omöjligt. Jag skulle gärna vilja ha en design från dom. Men nu måste jag sova, ska ju spendera vet ni! Jag och Malin har några löften. Hon ska äta minst 10 ben å jerrys innan 31/12 2009 och jag 20... Haha jag vet inte om jag kommer kunna det. Men det är 19 kvar eftersom jag räknar in dagens! Imorgon lägger jag upp bilder på allt jag har shoppat om jag har det alltså. Jag längtar till på tisdag då får jag min Goose jacka!


Sov gott alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Elin

Wow :D Första manliga bloggaren jag hittar! Har dock inte letat speciellt mycket då men ändå (A) Fin blogg du har :D Designen är grym! Vill också kunna fixa :(

Ha det bra och gott nytt år :D

2009-01-02 @ 00:27:59
URL: http://alfonx.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0