Hänging och trött

Hej alla!
Hur mår ni?

Själv mår jag är jag lite hängig faktiskt, måste nog vara från i helgen då jag knappt fick fyra timmars sömn. Eftersom jag är hängig måste jag dock ställa in dagens planer med sjukgymnasten, det känns jättetråkigt faktiskt, eftersom jag bara har tid att komma på tisdagar dit, men det gjorde inget, jag får en tid nästa tisdag istället!


Det är inte kallt ute, men inte varmt heller. Ush , jag vill ha egypten nu! Ska dit på påsklovet!

Just nu sitter jag vid Jonnas dator och ska strax börja skriva en hemlig sak till knattarna imorgon! Kan inte säga vad det är än, men imorgon ska ni veta vad det är. Men det är inte så jätte stort direkt. Men det måste bli bra, för annars är det ju ingen idé!
Min dag har varit en konstig och kort dag. Eftersom jag är snäll så hjälpte jag Carina att bära ner saker till ett möte hon och några till skulle ha. Samtidigt kom rektorn och frågade mig om jag ville ställa upp i en interjuv/utvärdering vecka 19. Självklart ska jag det! Men jag ska också se ut en till nia, och lite åtter och sjuor. Det går säkert jättebra, har nästan bestämt mig för vilka jag vill ha med, eftersom det är ju jag som får bestämma nästan allt. Men har dock några krav.

Ha det jättebra nu alla!
Missa inte bilderna till höger! Där kommer jag vara i påsk!

Oskar

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-01-27 @ 18:06:04
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Paulina

Gu så skönt att åka utomlands!

Det är så ruggit väder här i sverige, skulle verkligen behöva åka utomlands!

Ha en bra kväll :)

2009-01-27 @ 18:24:30
URL: http://ppaulinak.blogg.se/
Postat av: josse

Man kan aldrig vara för säker;) Eller vet du att hon har lurat folk?


- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0