Godmorgon.

Godmorgon läsare!
Hur mår ni?
Hoppas att alla mår lika bra som jag gör, för jag har nämnligen studiedag idag! Men vad gör man egentligen på en studiedag? Jo jag kommer iallafall försöka plugga lite men de får man ju se hur det går. Jag skäms otroligt mycke över att designen har hoppat jättekonstigt. Men det är under reperation! Men innan jag ska plugga ska jag ner till spånga eller vällingby, tror de blir spånga för de är lixom enklast så. Men som ni vet ska jag till doktor idag också, inte jättetaggad men de är väl bara ett litet stick sen är det över lixom. Det är lite synd att de inte visar någonting på tv tycker jag. Nej nu måste jag fixa mig och åka ner till spånga och vända!


Bloggar från bussen!

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Jennie (ANG3L)

Svar; Tack :)

Jag har en Nikon D40 ..

2009-01-12 @ 11:27:15
URL: http://ang3l.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0