godmorgon


Godmorgon!

Nu sitter jag i vardagsrummet med en macka och en kopp varm choklad! Riktigt gott och mysigt. Tittar ut över vattnet och ser fåglar som letar mat. Här är det ganska kallt. Det är -17 !! Jag skulle ha tagit med mig varma kläder, men man blir väl varm av att gå i affärer tror jag. Jag ska leta efter jeans och överdelar (skjortor, tröjor och lite sånt). Ska bjuda mamma på lunch ute på stan! Hoppas det blir trevligt. Nu ska jag nog äta klart frukosten, men vi ses ju sen!


Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0