dumma lärare


Så här såg det ut förr då lärare hade respekt för eleverna, och eleverna hade respekt för lärarna.

Att plugga NO är inget kul, att plugga över huvud taget är inte kul. Eller? Jo det kan vara kul, när man vet exakt vilka sidor man ska plugga på och får rätt info i rätt tid. Vilket jag aldrig får när det gäller NO, och jag har inte det bästa minnet (när det gäller prov läxor och annat tråkigt)  kan jag dock erkänna. Det vet min skola om och vi har ett avtal eftersom min mamma och pappa vill att jag ska få godkänt i alla ämnen och komma in på gymnasium. Det verkar inte min skola eller rättaresagt lärarna förstått ännu.

Anser inte du, när man har gjort fel en gång innan och vet det, men medvetet gör samma fel är det så våra lärare i skolan ska vara?

Jag anser att man kan göra fel, men inte samma fel två gånger när det handlar om elever, för utbildning är jätteviktigt men hur ska vi som har svårigheter kunna klara av dagens dåliga lärare, som inte ens kan anpassa sig efter sina elevers behov?


Får väl göra så gott jag kan, vad kan jag annars göra?

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0