Drakudden vi har det bra.

jag, henrik, yrsa, linnea, micha, jeanette gick till coop och köpte godis, jättemycket godis! Vi köpte en läsk var! Sen var vi kanske lite sena till den tid vi skulle träffas men det gjorde inget för bussen gick inte förns 16.45. Så det gjorde ingenting.  Bussresan gick  jättebra, jag och henke satt och hade ganska kul åt många saker!

Vi har gjort en massa saker verkligen. Men innan jag säger vad vi har gjort måste jag säga att vi har världens bästa våning här uppe, svarta skinn möbler, balkong har alla rummen, vi fick även 3 dushar. Ska försöka lägga in bilder på allt senare, för kameran och mini datorn vill inte, eller så går det inte att ladda in bilderna nu..

Vi fick kyckling bulgur, jag har faktiskt ätit bulgur, riktigt gott, inte för de smakade så mcket men  endå! VI alla har gjort trummor också! Min blev helsvart, eftersom jag nästan bara har svarta kläder haha. Mässan var ganska trevlig, men kort!

Efter middagen, mellan trummorna och mässan gick jag och Fanny en liten promenad och pratade om massa saker verkligen, det är skönt att ha Fanny att snacka med , för hon förstår och ger bra tips!
Petra är nattvakt men hon är snäll, så hon låter oss vara uppe.

Den bästa miniledaren är Henrik som är här! (henrik ville bli nämnd här).
jag delar rum med henrik och björn, trevligt.

Nu borde man fixa sig och vara social.

Oskar Frykberg Nordén


Kommentarer
Postat av: Ricky

Klarar du inte av att skriva en intressant blogg som lockar läsare, så lägg ner skrivandet istället för att spamma sönder andras bloggar för fan.

2009-01-24 @ 04:09:13
URL: http://ricky.nu
Postat av: Claudia

Hej, hej! Du har inte svarat på mina mejl?

Men jag undrar bara om du har börjat med min header? ^^

2009-01-24 @ 11:45:09
URL: http://claudiala.blogg.se/
Postat av: SUSAN

jasså vf skickade du en smiley gubbe till mig hehehe nää skojjade bara..



men tack tack att du kommentera ngt åtminstonde



ha det super trevligt

2009-01-24 @ 23:54:51
URL: http://susus.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0