direkt från sängen.

Det är väldigt skönt att ha två datorer!  Den stora har jag på dagarna och den här lilla har jag nu tex när jag vill ha en lätt dator i sängen så det inte blir jättevarmt.

På onsdag blir detta min skoldator igen, men den kommer också vara min bloggdator! Det är så smidigt att ha en liten dator med sig jämt.
Men imorgon då? Då ska jag nog klippa mig eller vad tycker ni ? Då kan jag få skjuts till min frisör och slipper fixa håret på morgonen för då är det ju fixat hos frisören sen när man är klar. Smart va? Får se hur jag gör.

Imorgon är jullovets sista dag.. inte så jättekul men och andra sidan, det innebär bara att det är kort tid kvar tills man börjar gymnasiet!


Nu ska jag sova, men sov gott allesammans så hörs vi imorgon

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0