update!

Hej! Min blogg har krånglat jättemycket idag, har inte kunnat kommit in på den förns nu! Jag har klippt mig hos Bobby idag! Blev riktigt nöjd faktiskt!


Fick en tid kvart i elva och jag kände att jag kunde skippa No:n för att klippa mig, för på No:n så sitter jag bara av tiden eftersom jag har klarat G och kommer aldrig klara mer än så!


Sen när jag gick hem så kom det fram en gammal tant och frågade :
"är du min son?"
Jag svarade med en ganska glad ton :
"haha nej de är jag inte!"

Hoppas att hon hittade sin son. Jag tittade på filmen "Horton" som jag har såg i onsdags, den är så sjukt bra! Den handlar om en elefant som hör ett ljud från ett korn, och upptäcker en hel värld där inne. Men det finns såklart en som går emot allt elefanten Horton säger! Det blir en spännande jakt efter Horton som gör allt för att rädda kornet eller landet Vemlandet.


Den är en film jag kan rekomendera till er alla!

Min telefon är lagad enligt verkstaden! Men jag kommer lämna tillbaka den eftersom felet har återkommit på alla telefoner! Till middag fick man kyckling och ris de var mycket gott faktiskt!

Nu ska jag se en film medans stämningen i huset verkar bli sämre och sämre!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Tess

kika gärna in min blogg är en 3 barns 27 årig mamma som berättar lite om vår tokiga vardag bra läsning om du gillar mamma eller inredningsblogg

2009-02-20 @ 20:26:12
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess

tack för titten, ja men privata blir så dyrt i längden vad får du ge för vanlig undersökning?

2009-02-21 @ 08:10:03
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: m

Det är sjukt kul att du postar en upphovsrättsskyddad bild inklusive copyrightmeddelandet.

2009-02-21 @ 11:57:29
URL: http://filipmesko.blogspot.com

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0