sol på dagen, snö på kvällen

Perfekt, nu har jag städat efter vår filmkväll i kyrkan igår. Vi såg Routatou(stavning?) och någon komedi som August hade med sig. Det var verkligen astrevligt igår men tyvärr hände en sak som fick mig på lite sämre humör men det var bra att man hade roligt folk omkring sig som fick mig att inte tänka på den saken. När jag kom till kyrkan idag vid tjugo i tio så var det nästan ingen där alls, skönt! Då kunde jag jobba klart  det sista och springa mellan arkivrummet och juniorlokalen utan att känna att jag störde någon. Tungt och jobbigt var det! Men eftersom jag var så trött att ens fatta att man var uppe så tidigt så gjorde det ingenting! Men snart kommer säkert min trötthet vilket inte är bra alls! Jag ska ju fota i min nya fotostudio idag, men det löser sig en kopp kaffe på den haha.


Sen hade jag drygt en halvtimme kvar efter jag var klar med allt fixande. Då passade jag på att köpa vax hos bobby och jag kollade lite runt i centrum. Men när klockan slog kanske 10.50 kände jag "bäst att gå till bussen" ! Även fast den skulle komma klockan 11.00 så åker den alltid tidigare. Det gjorde den idag också. När klockan var fem i elva så åkte bussen, jag kollade först på min klocka och tänkte men den måste gå fel (min klocka), så jag ringde Fröken Ur för att dubbelkolla, sant den åkte fem minuter förtidigt. Det är verkligen inte okej att man betalar ganska mycket pengar för ett busskort sen åker bussarna för tidigt? Nej, jag har alltid sagt och säger de igen, Svensk kollektivtrafik suger.

Nu ska jag fota lite i vårvädret vi får på dagarna, som sen förstörs med snö på kvällen!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0