ny mobil igen..

Hej alla!
Jag har en otroligt dålig telefon faktiskt, den stängdes av 4 gånger på en halv timme. Vilket är extremt konstigt för visst stänger den av sig varje dag och alla knappar lyser verkligen. Men det har inte varit något större problem mer än att det är jobbigt om man pratar i telefon.

Därför har jag tänkt mig en ny bra  telefon. En Nokia E71, den är ganska dyr men den är bra och jag kommer faktiskt ha den i flera år. Om inte också den går sönder. Den kommer kosta 4.690:-, eftersom jag förhoppningsvis får minst 2000:- för min gamla telefon när jag byter kommer det inte kosta så mycket. Men ska också försöka få fullpris för den har varit "trasig" i ett bra tag.

Nu återstår det bara att expert ringer mig och säger "vi har en lånetelefon" så ska jag lämna in min gamla. De skulle också skriva till sony att jag ska få en ny i förpackning för det är endast då jag kan byta mobil. En i min klass har haft fem olika telefoner av samma modell och alltid samma fel. Det säger ganska mycket om en telefon faktiskt.

Men nu är det ännu ett i-landsproblem, vilken färg ska jag ha på denna telefon som jag förhoppningsvis får köpa. Ganska sugen på den vita, den är lite snyggare än den mörka. Men ni bestämmer!



Kommentarer
Postat av: per

ta vit

2009-02-09 @ 20:24:56
Postat av: per

ta vit

2009-02-09 @ 20:24:57
Postat av: per:)

ta vit

2009-02-09 @ 20:25:29
Postat av: micha

Lätt den svarta =)

2009-02-09 @ 20:40:16
URL: http://typmicha.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0