Lite mer om Oskar

ALLMÄNT...
Namn: Oskar
Piercingar: nej
Tatueringar: Nej
Längd: 175 tror jag eller längre.
 Skostorlek: haha vet inte?
Hårfärg: Oj, blond / brunhårig
Är du kär i någon: Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja!
Tänker du på självmord: Hmm.. När du nämner de är det klart att jag funderar ja, men inte på att ta de nej.
Tycker andra att du är attraktiv: fråga dom :)
Vilket shampoo använder du: Olika faktiskt
Vilken parfym använder du:  Just nu är det : Pure Men
Vad är du rädd för: Inte rädd för så jättemycket faktiskt men är rädd för att dö.
Gillar du att tvätta: Jag har aldrig rört en tvättmaskin så nej.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja!


SENASTE...

Film du hyrde: Hyr inte film.
Film du köpte:  Bra fråga!
Låten du lyssnade på: Oj, vet ej.
Låten du hade på hjärnan: Vet inte?
Låten du laddade ner:  Laddar inte ner
Personen du ringde: Micha eller Henke minns inte.
TV program du tittade på: Nått på mtv nyss
Personen du tänkte på: Mig själv


FAVORIT...

Mat: Kött
Låt: Har ingen
Sak att göra: Umgås
Dryck: Kaffe
Kläder: Mq och Hm


ANTAL...

Gånger du varit kär: Vet inte faktiskt
Gånger ditt hjärta brustit: 0
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj, jag tror de är ca 6 gånger.
Ärr du har på kroppen: 3 stycken.
 

SENASTE...
Bok du läste: BÖCKER ÄR INTE BRA!
Personen du fick mail av: Skolgarderoben
Personen du fick brev av: Svenska Kyrkan
Personen du fick sms av: Micha
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra helgen.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Sovigt
Var det kul: Ja!
Hur tidigt stiger du upp:Vardagar kanske vid 6.00 helgen kanske 8.00
Gillar du att slåss: Haha.
Vad ska du göra ikväll: Planerna blev typ inställda så vet ej.

Är du seriös: ja ganska
Vad är du allergisk mot: Socialdemokrater, och pollen.
Var har du ont: Rygg, och knä.
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Ja! De är ju skit enkelt!
Favorit serie: CSI

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: nej.
Är du glad nu:  aa
Var du glad igår: ja 
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Hemlighet!
Stockholm är: Bra, men det krävs förändringar!
Göteborg är: Till salu!
Kan du sjunga: Vet inte. Tror inte det
Mer värt än guld: Diamant?
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Dubai
Ska bli skoj: Egypten
Ska inte bli skoj: Läxor
Sparar till: Oj, jag brukar inte spara men jag kan spara till en lägenhet!
Väntar på: Att köpa min nya mobil.
Pålägg som gäller: Ost och gurka.
Dagens dryck: Te/kaffe


Kommentarer
Postat av: en socialdemokrat

Men ursäkta mig, hur f*n kan du säga att du är allergisk mot socialdemokrater? jag lovar att några av dina kompisar är det och säkert att dina föräldrar t.o.m är det. Kan du bara förklara varför du är "allergisk" mot dem?



Om du inte godkänner det här bevisar det bara att du inte har något att säga till om och inte vågar stå för din åsikt. Detta är inte kränkade eller något, bara min egna åsikt och fråga.

2009-02-23 @ 17:53:54
Postat av: Erik

Oskar, det skulle vara kul om du svarade på den andra kommentaren! Vi vill se dina åsikter

2009-02-25 @ 16:39:59

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0