Kissie Kenza hissa och dissa

Kenza

Kenza, hon är en måldriven tjej som har lyckats enormt bra. Hon har en allmänt tråkig blogg och vet ej varför hon vann årets blogg 2008. Jag fick känslan av när hon hade fått något brunt på hennes dator när hon trodde det var Armani som hade gjort sina behov där, medans det bara var choklad hon hade lagt under datorn, att Kenza är otroligt osmart som person. Jag menar här nedan sern i ju hur liten Armani är och ni ser kladdet på den vita datorn.

Hon verkar vara en ganska känslig person, när hennes kille dumpa henne trodde väl 50% av hennes läsare att hon skulle ta livet av sig. Livet går vidare och ni bor i två olika länder. Två veckor max, innan hon åkte till sin kille skrev hon om honom, och lite extremt lite när hon kom hem. Sen övriga tiden skrev Kenza inte speciellt mycket om honom.

Jag hatar nog Kenza, nej men hur hon driver sin blogg, den är inte intressant och hon verkar vara en dryg person som tror hon kan göra vad som helst för att hon är kändis.

Titta på hennes blogg här om du inte missat den.



Kissie

Äntligen har vi en bra bloggerska som inte tar skit!
Om någon kastar skit mot henne i kommentarer och kanske säger nått till henne personligen tar hon ingen skit. Hennes blogg handlar om mode och hennes liv. Att följa hennes blogg är verkligen roligt, se bara på drycken här nedan hon gör, visst ser den god ut?
Hennes blogg är verkligen en blogg jag får abstinens ifrån om jag inte läser varje dag.  Kissie eller Alexandra Nilsson som hon egentligen heter har iallafall stil och klass, med snygga outfits och en rolig personlighet får hon 4 av 5 Oskhars!
5 av 5 kan jag inte ge för det saknas något men vet inte vad, kanske ska hon lägga till lite mer om killmode också jag vet inte. Men hon är min favoritblogg hon går över min blogg tillomed!

Stil och klass sa jag va?

Kommentarer
Postat av: Alexandra "KISSIE" Nilsson

Aw vad gulligt sagt! :D Tack! :)

2009-02-09 @ 23:33:55
URL: http://kissies.se
Postat av: MICHAELA D

istället för att hon tar skit så slänger hon skit på alla andra. om du inte har missat det alltså..

2009-02-10 @ 00:19:51
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Soledad

HAHAHAHAHA nu har man ju hittat en till sånt som är på samma nivå som Kissie.. Grattis!

2009-02-10 @ 18:29:20
Postat av: Tobbe

Haha, du är för rolig. Kenza tror att hon kan göra allt för att hon är känd? KENZA BRYR SIG INTE OM DET! Hon tackar hela tiden nej till tv-program, tidningar etc. Hon skriver själv att hon är en vanlig tjej som bloggar, och inte bryr sig om hur stort antal besökare hon har...

2009-02-12 @ 00:26:31
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Elisabelle

Okej... Kenza skriver bra, väldigt bra faktiskt. Sakerna hon skriver om kanske inte intresserar just dig, men det intresserar så många andra, och det är det som gör henne stor. Hon bryr sig inte heller om hon är känd eller inte, hon bara skriver ändå. Hon tackar nej till dom flesta mediajobb (jag såg förresten att du några inlägg upp hade skrivit att hon aldrig erbjuds några jobb, men varför skulle hon inte göra det?!).



Kissie däremot, är en fjortis. En fjortis som är stolt när hon kan få tag på lite vin.. En fjortis som trycker upp tuttarna inför kameran så att dom ska se så stora ut som möjligt. Hon kan varken stava eller bilda grammatiskt korrekta meningar. Hon är en helt annan person i verkligheten. Man skulle kunna kalla henne för en "internetkrigare", hon är alltså bara kaxig på nätet, men i verkliga livet är hon tyst som en mus. Man kan se det väldigt väl när hon intervjuar olika kändisar på Klubbkoll. Det är också folk som har sagt det.

Det är även tydligt att "Kissie" ljuger väldigt ofta. Hon är väldigt dubbelmoralisk. Den här människan gör dessutom allt för att bli känd. Hennes blogg handlar inte om själva bloggandet, utan kändislivet. Och hon är inte känd för något bra, för att vara ärlig. Jag skulle egentligen kunna hålla på hur länge som helst...

2009-02-12 @ 18:25:36
URL: http://saelis.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0