HENRIK JAG KAN BAKA!

dagen igår såg ut såhär:

Ben Jerry half baked, den är så jävla god! Har du inte smakat, gör det nu!

Igår såg jag på let´s dance lite innan jag somnade, helt sjukt somnar aldrig så tidigt men men.


gäster ikväll, vi har alltid salladen i skålen. Själv älskar jag skålen är den inte läcker?

IDAG:

Henke, du kan vara stolt! Jag har bakat till alla ledare som kommer imorn. Den sista satsen gjorde jag felfritt och den var nog god! Fika imorn självklart blir det de. *en klapp på axeln*



Dukat och klart för kungen. Nej vänta det är bara gäster, ingen kung. Men man skulle kunna tro det. Limeglas fint porslin kan man ha mer exklusivt dukat? Nej jag tror inte det iallafall.



Hinner inte skriva mer nu för mina gäster kommer snart och ska hinna byta om och så. Men jag skriver mer ikväll!

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0