fullt hus eller

Godmorgon alla läsare!


Sovigt gott?


Det har iallafall jag gjort!
Idag har jag idrottsdag, vilket känns jättetråkigt eftersom jag ska ut och gå, i isvindar med dåliga knän och rygg. Hmm... Nej det låter verkligen inte lockande! Idrottsdagar är riktigt onödiga, för tänk om man inte kan spela fotboll/bandy you name it, och så får man ett betyg i det. "Nej du kom inte in på juridik för du kunde inte spela fotboll"
Jag ska nog bara vara med första "passet" för sen vet jag att knät mitt sviker mig, vilket dem gör när jag bara går till bussen. Det går förhoppningsvis bra!

Jag ska nog lämna min stora dator, kameran och min väska inne hos jonna innan jag går till skolan, om det är en vaktmästare där dvs. För jag ska dit sen och jag ska börja med fotona jag tog igår av ledare och knattarna. Det ska bli trevligt.


Det blir säkert lunch på Mac Donal´ds för jag har ingen lunch med mig idag, och jag orkar inte äta mackor till lunch, men jag kanske borde pröva mexikanska stället vid subway idag. Hmm.. Nu fick jag lite mer och tänka på idag haha. Nu måste jag borsta tänderna och fixa mig packa väskan etc.



Ha en toppendag alla läsare så hörs vi!

Kenza tar inga jobb i tv eftersom hon inte ens blir erbjuden förutom på mtv där hon inte syns!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

inte blir erbjuden? Tro mig, är man sveriges största privata bloggare så får man fullt med erbjudanden...

2009-02-12 @ 15:44:43
URL: http://tobbejonsson.se

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0