Fredag, Jag blev sur.

Godmorgon alla läsare!
Mår alla bra?:)

Själv mår jag jättebra, men är otroligt trött. Men till skolan åkte jag ju såklart, men när jag kom till skolan tyckte jag att det var väldigt lite med folk från min klass. Jag tänkte "dom har väl redan gått till idrotten". Så jag gick i den långa korridoren fortfarande folktomt. När jag kom till mitten av den långa korridoren så mötte jag milla och sa att jag tror min idrotsslärare har lurat mig. Inte så mycket mer med det, jag hade blivit sen och stressade till idrotten. Där mötte jag Linda (en lärare) och frågade om Ulf  (min lärare) var på skolan eller om vi hade håltimme. Självklart hade jag rätt han hade lurat mig, eller iallafall undanhålligt info om min sovmorgon till halv tio. Jag hade behövt den timmen att sova. Nej nu ska jag sluta klaga.


I helgen, vad händer för er då?

Själv ska jag idag till psykolog med familjen, vilket kommer behövas, men på kvällen har jag inga planer alls. Fredag den 13, alltid har man varit rädd för att nått dåligt ska hända. Dagen har ju inte börjat bra, och när man vet att  man ska till psykolog sen är ju inget plus. Haha, men imorgon ska jag träna, plugga och kanske kanske gå på modemässan. Vet ej hur det blir, men jag tror inte det blir av eftersom vi ska ha gäster sen på kvällen. Gästerna blir:
Jonas (syrrans kille
hans mamma
hans mammas man
hans lillasyster
tror jag.
Det ska bli trevligt tycker jag!




Min och malin wängdals alla hjärtans dag present till jonna.

Jag blev sugen på coca cola nu. Ska nog köpa det haha.

Ha en toppen dag för det  tänkte jag ha!
Oskar

Kommentarer
Postat av: cilla

Kolla gärna in min blogg:)

2009-02-13 @ 11:18:53
URL: http://cillaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Har lagt upp två bilder till dig nu! :)

Kram

2009-02-13 @ 16:35:26
URL: http://mawan.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0