Direkt från Jonnas Office

Hej!
Jag har gjort en massa roliga saker igår, men såklart ville inte mitt internett funka, och mitt mobila bredband, det hade man glömt i skåpet såklart.

Igår hade man knattarna nån timme eftersom det var familje gudstjänst. Den gick jättebra, och jag bar korset det stora som man sätter bakom altaret. Det är som en vana att jag gör det, micha och jeanette tar kollekten allt är som det ska vara!

Efter gudstjänsten hade vi ledarfika för de som kunde stanna kvar efter. Jag bjöd på chokadmuffins, som var jättegoda verkligen. Sen tog jag, henke och micha 116, till spånga. Där bestämde jag och Micha att vi ska bussluffa! Kul tänkte vi. Vi köpte lite resegodis och en dricka såklart. Vi tog buss 119 en station för att sen ta 179 och suprisa Malin Wasing med ett besök. Men de gick inge bra alls! Malin var inte ens hemma, så vi fick gå nästan en kilometer för att komma till buss 116 igen och gästa Henrik vi nyss hade träffat haha. Men inte heller de gick, för han skulle ha gäster och kunde inte ha besök tror jag.

Men bara för att varken malin, linnea eller henke kunde så slutade vi inte ringa folk. Vi ringde Yrsa och hon hade inte ens vaknat, men vi fick ett ja tror vi iallafall. Och att hon inte hade vaknat, de var ett bra uppdrag att lösa för mig och micha. Där fick vi fika kaffe, vilket var jättegott! Vi gick ut med hunden effi, som var lite hoppig mot mig men sen var jag inte jätterädd längre. Sen kom födelsedagsbarnet Linnea! Vi grattade henne, sen satt vi hos Yrsa ett tag. Eftersom klockan hade blivit mycket och vi var tvugna att gå jag och micha så ville vi se Linneas hundvalp Albin den var verkligen en skit fin hundvalp!

Sen hände det inte jättemycket men de var den bästa söndagen på jättelänge!

/Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0