Vad är inte bättre än att vakna innan klockan?

Nu är man vaken, mycket tidigare än jag hade hoppats på. Men jag slapp vakna av det irriterande alarmet iallafall! Hade ställt den på 10.00. Och ja, jag vet att det är sommar lov och destutom min sista helg, men jag ska ju gymma idag och för mig betyder det helg! Man blir så glad efter man har tränat, man känner sig stolt och humöret är på topp.

Iallafall så har jag ju redan sagt att jag ska gymma, men jag ska även simma i poolen efter gymmet! Det ska bli riktigt trevligt tycker jag.
Igår startade jag ett sammarbete med en annan blogg som har fler besökare än mig, men det är strunt samma tycker jag för vi ska utvecklas och bli större och större!
Här är lite info om henne som hon ser sig själv på:

Hej i min blogg skriver jag om mitt liv som tonåring
om hur jobbigt allt kan vara,
och det jag vill förmedla är att nästan alla
i den här åldern mår dåligt över något,
pressen med skolan sin kropp killar kompisar
och alkohol. den handlar även om min vardag
hur jag mår och hur jag känner
kolla den gärna och om du vill kan vi följa varandra
med bloglovin:)
http://www.sagharauseus.blogg.se/

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0