Språkpoliserna har gripit mig!


Godmorgon bloggen!
Jag såg nu idag att jag hade en kommentar från i torsdags att den personen såg mig i Jakobsberg! Kul att man har läsare där ute tycker jag. Men var inte rädd att komma och hälsa.

This is me todaayy (snälla språkpoliser, rätta detta inlägg åt mig och maila mig EN gång. Sen är det kul att ni fick det "jobbet" med tanke på att ni har så mycket fritid! Ta åt er om ni känner er träffade.).
Nu sitter jag och lyssnar på MTV och ZTV super innan skolan. Men jag drar nog kvart i nio idag ska leta upp en bankomat och ta ut massor med pengar. (Den som spar den har, själv ber jag pappa om pengar!)
Ciao bloggar senare i guess!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0