ser ni?

Ser ni hur morgondagen ser ut för mig eller?




Det blir nog ingen sovmorgon imorgon för jag funderar om man inte ska ta och träna innan skolan. Men och andra sidan så har man ju idrott A imorn också.. Men jag får se hur jag gör.

Hur mår alla?

Själv mår jag superbra. Lite ont i halsen, men det får man väl stå ut med.


På matten idag hade jag en lärare som jag vet att om jag inte koncentrerar mig på vad han säger så kommer jag inte klara mig. Men eftersom min förra mattelärare (Ewa Kaminski you knowe) lärde mig massor med saker så kommer det nog gå superbra.






Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0