Lilleskutt, skjut dig ok?

Till lilleskutt, skjut dig själv.

Nej jag menar verkligen inte den där vita kaninen i bamse serien!
Anyway, ser du stavfel, so what? Jag skriver, jag bestämmer ALLT som står här.
Sen kanske du kan stå för vem du är och sluta läsa min blogg. Du är iallafall spärrad från att kommentera mera + om du gör det så skickas det ut till yttre cyberrymden. (Med andra ord, jag ser det inte)



Nu har jag kommit hem från gymmet med min vän Micha. Eftersom jag är en bloggare var jag tvungen att pröva på den där drycken ALLA bloggare som är nått dricker. Så nu är jag en av dom. Höhö.
Kanske inte riktigt så, men skit samma. Jag är sjukt trött och ska inte lägga mig än iallafall. Eller kanske ska man det så är man uppe i tid imorgon och kan sätta sig med matten? Funderar på att sätta mig på 7 : an imorgon för att annars blir det inte av att jag pluggar. Men till det behövs självklart en Vitamin focus dryck så det kommer köpas på pressbyrån (25:- styck) ska nog köpa 2 eller 3 vet inte. Dom är super att ha under dagen. Jag menar, jag går ju så himla långt!



Nu ska jag planera morgondagen och packa om väskan.


Ciao


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0