Jag skulle göra det igen

Hola!
Nu är jag hemma från gymmet, eller det har jag varit ett tag nu. Men jag har lunchat med syster min på balkongen!
Till lunch blev det Sushi super gott!

På gymmet sprang jag 5 km, och körde benpress på 150 kilo och nått jag inte kommer ihåg vad det var, men jag är iallafall grymt stolt!

Imorgon vet jag inte om jag gymmar eller inte, men just nu ser det ut som att jag ska gymma varje dag den här veckan! Det är ju superkul!
Snart ska vi åka till min syssling i jakan och hälsa på, dels för att jag ska hitta till min nya skola och för att det är kul att åka dit!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0