Jag är brun!

Hej alla kompisar och okompisar!

Nu har jag inte lång tid kvar här nere på min lilla semester i Ystad.
Sista dagen idag faktiskt, och imorgon kommer jag hem och då har jag dock ett spekat schema de första dagarna. Men iallafall, så ska vi idag åka till farfar och gå ut och äta lunch. Trevligt, är ni i Ystad, ska ni gå på 2 resturanger.
1. Store Thor, lite dyrare men en prisvärd resturang. Stora portioner och bra service
2. Bryggeriet, normalpris och prisvärd resturang.

Vi ska gå på Bryggeriet och äta en trevlig lunch som avslut. Sen blir det stranden och hem och packa såklart.
Jag får ont i magen när man ska packa, för det är ju så himla trist faktiskt.. Aja, nog klagat nu ska jag hoppa in i bilen och åka vidare! Ha det super!


Ser ni hur brun jag har blivit!?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0