I taket lyser stjärnorna

Min favorit film just nu blev allt, i taket lyser stjärnorna.
Den handlar om (som ni kanske vet, eftersom ni bör ha läst boken!) en tjej som har en mamma som har cancer och ullis knullis som är populärast på skolan, sen händer det en massa saker. Och det fick mig att inse hur snabbt folks liv kan förändras så snabbt, men kompisar hit och dit. Eller, det visste jag ju redan haha.

Iallafall så såg jag den 2 gånger igår natt och idag ska jag se den med min syster! Har ni inte sett den och vill se den? Säg till, jag lånar gärna ut den isåfall.


















Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hej hej. jo tack här är de bara bra.. själv?

2009-08-12 @ 10:52:37
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jasså? hur kommer de sig då? hoten alltså. visste inte att din blogg va så hatad..

2009-08-12 @ 11:07:00
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: meee

Jaa... jag vill jätte gärna låna din åh så fina bild som du säkert köpte av pappas pengar för 1000-2000 innan den ens kom ut på bio!

2009-08-13 @ 15:06:25
Postat av: cissi

den är jätte bra..

förstår henne och vet vad hon går i genom..:/

öhh.. men japp kålla in min tråk blogg om du vill;)

2009-08-13 @ 23:03:16
URL: http://cecilianitoett.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0