Beachen all day long

Hola vänner och mest idioter!
Idag var man också på stranden med min halvgalna familj..
Men de är inte en vanlig dag idag heller, för att exakt 1 år sedan så åkte vi in till min sjuka farmor som låg inför döden (vilket vi inte visste då). Iallafall, vi åkte in dit i badkläder i hopp om att komma hem till våra sängar igen. Tanken förblev en tanke. Vi stannade kvar och vakade över farmor. Jag är glad att vi var nere och kunde vara med vår farmor in i det sista för det var nämligen hennes sista natt. Den 7 augusti (imorgon) 07.17 gick farmor bort. Därför är det en väldigt speciell dag att minnas farmor på.

Här kommer bilder från stranden för att visa vad jag måste stå ut med! (inte för att jag klagar)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0