Varför försover jag mig?

I två dagar i rad har jag försovigt mig Igår vaknade jag precis när jag egentligen skulle gått till bussen (halv åtta). När jag vaknade nästan 2 timmar försent tänkte jag "Skit kul april skämt" tills jag kom på att min klocka kan man inte ställa om för de gör den automatiskt. Kul, nej inte direkt..
Imorse vaknade jag sju för att vara exakt. Jag hann precis till bussen, så nu kom jag i tid idag. Snart har jag svenska och då ska jag försöka sno lite el till datorn. Annars har jag no innan lunch och där brukar jag ladda datorn på torsdagar.


Fast nu hinner jag inte blogga mer men jag skriver mer senare, kanske kommer en tävling då också? Vem vet,
Frisk från det där, men sjuk i pollen...

Kommentarer
Postat av: Jinet

Asså när ska du skicka min header ?

2009-04-02 @ 17:05:09
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Jinet

Sv; Heheh jo :D Men jag såg inte att du hade skickat den xD



Tack så mycket förresten! Den var jävligt fin :)

2009-04-02 @ 17:19:16
URL: http://pinklife.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0