Oskar Svarar

Vad har du för kamera!? :O den e ju fett grym juh!
Min kamera heter Canon EOS 1000D, kostar ca 4000 - 5000 :- och den är jättebra! Rekomenderar den stort.

Favoritresemål?
Jag har rest ganska mycket faktiskt, men jag skulle vilja åka till USA, Brasilien, eller Thailand. (kanske ett av svenskarnas mest resta resemål. men inte av mig).

Drömjobb?
Oj, vilken svår fråga! Jag skulle vilja bli VD för ett framgångsrikt företag, samtidigt som jag skulle vilja öppna en butik / café inne i stan. Men då kan man ju också bli VD för ett framgångsrikt Café!:)

Hur ser en vanlig vecka ut för dig?
Precis som veckorna ska göra haha, nej men måndag - fredag är det skolan, och jag brukar träna ca 2 gånger på de fem dagarna, och på helgen tränar jag lördag och söndag. Alltså träningen tar upp en del tid för mig, men det är super kul verkligen! Men jag skulle vilja ha mer relax tid, alltså mer tid då jag inte känner mig stressad.

Vad är ditt bästa Café tips där du bor, och inne i stan?
Där jag bor, måste jag nog rekomendera Pallas, samtidigt som Coffie Corner är asbra. Fast pallas har bättre fika, om man ska det alltså. Ska man äta lunch eller en tidig middag är Coffie Corner bäst.
Inne i stan det finns ju så många olika Café där ute haha, men Muffin Bakery är solklart en favorit. Vete Katten på hötorger är också väldigt mysigt, men de fiket är ganska dyrt, men solklart värt det!

Vilka program gör du designer i?
Photoshop och vill man ha en rörlig header så går det att fixa via ett gif-program.

Fler frågor och svar genom tiderna kommer snart! Men nu ska jag fixa mig inför lunchen

Kommentarer
Postat av: Alexandramarias

SV: hej, har tittat på designen nu... och jag tyckte inte riktigt om den. Den blåa färgen var så stark, gillar mjuka nyanser och bilderna uppe i headern är ändrade i storleken utan att ha samma proportioner... gillar den jag har nu mera... ser att du gjort om din egen också, det blev ju bra! Hoppas du inte tar illa upp men tycker inte att den håller samma stil som bloggarna jag hänvisade till...Svårt att förklara hur man vill ha det..

2009-04-09 @ 17:40:40
URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: Alexandramarias

SV: jag förstår att bilderna blir mindre när man lägger in dom i header, jag har gjort det själv. Men man måste behålla propertionerna, annars blir bilden utsträckt eller fet! :)

2009-04-09 @ 17:51:51
URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: Alexandramarias

SV: titta in här http://designbyjessica.blogg.se/

hon gör fina designer men verkar ta betalt. Det är mer liv i hennes designer. Snygga penslar från PS som ser ut som blommor, fjärliar.. ja... har du sett min senaste design?

2009-04-09 @ 17:57:20
URL: http://alexandramarias.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0