MEN SKAFFA ETT LIV?

Att några hackers / nån hackare, har hackat sig in på spotlifes hemsida och lagt ner alla deras bloggar är ju helt sjukt! Det stora målet var nog Isabella Löwengrips blogg, men vem orkar ens hacka sig in på en så stor hemsida? Hoppas verkligen att bloggarna kommer upp snart igen och att de hittar hackaren.
Tänk om jag hade blivit en spotlife blogg, vilket jag var nära att bli. Kanske inte vinna utan faktiskt köpa en design för ca 20.000 - 25.000 :- men eftersom jag inte hade så mycke pengar över blev det inte nått. Som tur var, för annars hade jag också varit nerlagd nu. Nej nu blir jag bara förbannad och hoppas att dom hittar hackaren / hackarna!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0