Man borde få det man betalar för

Hemma har jag com hem bredband och telefoni, och dom suger verkligen. Deras kanaler hackar och har ingen bra kvalité. Men det är inte det jag stör mig mest på! Det är att deras internet suger, varje dag så byter de ut någon server så att man som kund, inte kan få det man betalar för. Jag kommer aldrig anlita dom när jag flyttar hemifrån, och varför min pappa har gjort det vet jag inte och undrar fortfarande.
Utan mitt mobila bredband från Tele 2 så hade jag aldrig kunnat skriva detta inlägg för just nu funkar inte deras internet, de gjorde det inte igår heller. USH det känns en smula patetiskt att ett så stort företag inte kan hålla vad dom säger i sina reklamer, det kallas falsk marknadsföring .



Com hem - Snälla gå i konkurs
Tele2 - Ni är för tillfället bäst!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Com HEm borde bojkottas!

2009-04-11 @ 15:01:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Huzir

Jag har mobilt bredband från tele2, och jag gillar inte det så mycket. går för segt hela tiden -.-

2009-04-11 @ 23:26:05
URL: http://blattebomb.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0