LÄSARE SE HIT!



Anledningen till att jag väljer att ha en bloggpaus är för att imorgon åker jag och är borta hela helgen. Visst kommer jag ha med mig mitt internett och datorn samt kameran, men det är så mycket man kommer göra under dom här dagarna så jag kommer inte kunna ha tid till bloggen. Hoppas verkligen inte att de gör något för att på söndag kommer min blogg bli helt ny! Trevligt värre, ikväll blir det att jag stannar inne för att jag orkar inte gå ut då jag vet att 99% av mina kompisar kommer dricka och att vara bakis imorgon är inget att rekomendera!

Ha en toppen valborg så ses vi på söndag!




Landet here i come!
(min morfar ägde hotellet på bilden förut!)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0