Imorn sista dagen innan lång helg!

Imorgon är det Valborg, då även kungen fyller år. Har vi en röd dag bara för att kungafamiljen ska kunna vara bakis och slippa visa sig? Nej kanske inte.

Idag har varit en blandad dag, men både skratt och irritationsmoment som gjorde mig sur hela dagen och är väl fortfarande sur. Men vad ska man göra lixom. Eftersom det bara är imorgon kvar innan helgen så står jag väl ut.

På fredag åker jag upp till Norrland för att plåta och träffa släken. Lördagen ska vi ut och fira mamma (sjukt efter haha:P...). Det ska bli grymt kul för mina 3 sysslingar och massa till kommer, så det kan inte bli bättre!
Nu borde jag egentligen ligga i sängen och sova, men jag har verkligen för mycket att tänka på nu...

Packlista inför helgen :

  1. Acer - Datorn
  2. Asus - Datorn
  3. Tele2 Mobila Bredbandet
  4. Mobil
  5. Kläder
    Jeans, Piké, skjorta, Skor etc
  6. hörlurar så man kan lyssna på musik via Youtube i bilen!:D
  7. och mycket mer!



Hur ser man att en bil är kines?:) DAGENS FRÅGA!


Kommentarer
Postat av: ägd

den är en riktig rishög

2009-04-30 @ 09:15:13

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0