I'll always be here by your side

Godomorgon! Eller, lunch är det väl nästan aja.

När jag slår på datorn går jag först in på msn, sen här på bloggen för att svara på kommentarer etc, sen kollar jag tv-tablån på http://tvplaneten.se/ den är en bra sida som man ser direkt om det är filmer mm. Idag är det massor av filmer, och det är ju lite små roligt för det är väl en lång fredag haha? Nej men just nu spelas Rädda Willy, på kanal 5, och den filmen var min favoritfilm som liten så den ska jag nog börja se nu. Direkt kommer minnena från Maldiverna när man ser Willy. Jag var där (på maldiverna) när jag var ca 8 år tror jag. Supertrevligt var det där :), de är de enda jag minns.

Maldiverna!

Igår kväll (imorse) la jag mig runt 4 tiden, så man har väl rätt att vara trött antar jag..





bilderna är tagna från google


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0