HUND!#¤%

 Sånna hundar (på bilden till höger) är en av alla anledningar till att jag inte har en hund. Visst beror allt på hur ägaren uppfostrar hunden men själva hunden går bara på instinkter.
Idag när jag hade köpt glass med Jonny, Cornelia och Malin så gick jag brevid Cornelia och Malin och Jonny gick efter oss, inget konstigt med det. Men sen gick vi förbi en kamphund, och jag har sjukt svårt för kamphundar och självklart ska hunden få syn på en annan hund och den skäller och näst in till flyger emot mig, som självklart står framför den hunden. Hade inte ägaren dragit tillbaka hunden vet jag inte vad som hade hänt.
Antagligen hade det gått bra eftersom det inte var mig hunden ville ha, men jag var endå rädd för hunden.


Jag håller på med en ny design till bloggen då jag känner att den här är helt fel just nu. Men nu ska jag fortsätta med min design!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0