Godmorgon världen

Idag har jag studiedag, vilket borde innebära plugg men nej nej. Jag har verkligen inte tid till att plugga!
Jag ska nämligen köpa en ny kofta och börja fixa och trixa inför knattarna med mina muffins och pannkakor.

Imorse så gjorde jag hallon smootie och det blev super gott så Viktoria (syster) om du läser det här så får du ta det innan din träning!
Supersnälla Oskar lixom.
Nej nu ska jag börja städa huset och sen ska jag åka upp till Vällingby runt tolvtiden!



ha det bäst jag har med min bloggdator till vällingby!

Kommentarer
Postat av: vickan

haha klart att jag gluttar lite på din blogg när man segar här i skolan! tack vad gulligt:) mummsi!

2009-04-22 @ 13:51:19

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0