foton


Igår åt jag årets första jordgubbar, gott!


Satt ute i solen och fotade



Lärde mig mycket nytt om min kamera, najs! Blev nöjd med den här bilden!




Jag har valt att inte berätta så mycket om min senaste vecka, men en sak ska jag berätta.
I fredags var jag hos Malin Wängdahl som bjöd på en tårta eftersom jag har fyllt år!:) Asgod var den!!
Jag vill ha den en gång till heh;). Tänkte bara skriva de, för de är lite elakt att inte berätta när man har ätit en sån god tårta som jag har gjort.

Hmm ska man övergå till att bli mer och mer en fotoblogg? Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, du skulle ha ätit mer tårta! :P

Jag har ätit mer tårta idag, jag bakade en likadan som du fick och en prinsesstårta! :)



Ha de bra! <3

2009-04-05 @ 17:53:58
URL: http://mawan.blogg.se/
Postat av: Malin M

Vad har du för kamera!? :O den e ju fett grym juh!

2009-04-08 @ 12:49:44

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0