Cyber Town - Mobilen är spärrad...

Heej!
För alla er som smsar mig kan jag säga att det är onödigt då jag har uppnått spärren på mitt abonemang vilket innebär att jag inte kan ringa eller ens smsa. Inte ens inom comwiq vilket suger. Men jag förstår inte hur jag kan bränna 300:- på 19 dagar i mobilräkning, fast när man tänker efter så smsar jag mycket utanför comviqs nät och ringer åså. Men jag har ju Tele2 Comwiq Snackis 39 öre i minuten, och det är gratis till alla opperatörer fram till midsommar och då märker jag en solklar miss i Tele2:s system. Ska ringa dom på onsdag och ifrågasätta varför och vad jag gör för att räkningarna ska bli så höga som dom faktiskt är.


Casting Crowns - Does Anybody Hear Her

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag vänta tills klockan slår ett halvtvå för att åka upp till vällingby och åka in till stan för att spela cyber town!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0