Bilder med Laila Bagge


Här mötte jag och en som skulle följa Laila in till K:Fem och till sitt bord, jag fick förmånen att följa med hela vägen!


Här posar Laila trevligt och bjuder på sig själv. Hon är allt härlig Laila!

Men nu var det dags att lyssna och vara koncentrerad för Laila fick instruktioner av den som ledde henne till bordet!
Jag Julle och Jonna fick tillgång till det avspärrade området som Laila och alla fotografer var i, fett trevligt!

Fler bilder från våran privata intervju kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Yasse

fett kul!! :D

2009-04-16 @ 21:27:06

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0