Ben Jerrys, Hund och ljus

Nu har jag kommit hem från vällingy! Jag tittade först in på MQ för en ny tröja, utan resultat haha. Eftersom jag hade en timme att slå ihjäl (eller vad man säger) så gick jag runt i alla olika butiker. Hittade ett par snygga Fred Perry skor på Jarmeus, men är endå osäker om man ska köpa dom.
Vid ett tiden så var jag i kyrkan för att träffa Malin och Cornelia, även Micha, Jeanette, Pia, Emelie, Eric var där.

Malin och Cornelia hade inte glömt att jag hade fyllt år (22 mars, för er som inte vet de). Så jag fick en hund, dock inte en riktig men den är fett fin och jag blev asglad! Fick ett ljus, vanilj ljus som jag ska elda upp någon gång hehe.
Bäst av allt var endå Ben Jerrys Half Baked, som dom gav mig! Toppen :D!


Orkade inte fota glassen för den får ni se någon gång då jag tar fram den!:)

Kommentarer
Postat av: Alexandramarias

SV: ja ljusblått, ljusgrå och ljusgrön skulle nog vara snyggt!

2009-04-06 @ 16:16:25
URL: http://alexandramarias.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0