200 års mannen


Nu har jag precis sett klart filmen "200 årsmannen" som gick på tv4 film. Filmen handlade om en robot som var konstruerad till att hjälpa till i familjen. Men roboten visade sig ha så mycket mer egenskaper, han kunde rita, spela piano och mycket mer. Roboten var tvungen att göra som han blev tillsagd, och när den älsta dottern bad han att först öppna fönstret och sen hoppa ut genom det, var nog den bästa delen av filmen.

Nu om ca 20 minuter ska jag äta mitt första mål idag! Middagen. Eller jag åt ett äpple imorse och en banan vid tre tiden. Och jag har inte ens känt en hunger-känsla är inte det helt sjukt!? Nu börjar film nummer 2 Se upp för dårarna! Dock hinner jag bara se ett litet tag på den filmen.
Jag vill bli sjuk snart för att de visas alltid bra filmer utan reklam!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0