vecko planering

. ( K L I C K A )

Nyss när jag skulle in i badrummet för att hämta vaxet, så skulle jag tända lampan, och den tänds, det blixtrar till och den är släkt, lite läskigt eftersom jag stod under lampan då. Men nu går jag ej in där på någon timme tror jag. Hatar sånt där.
Nu pluggar jag lite grann, på svenskan och non, har ju prov som ni ser i planerigen där uppe. Ogillar proven, men dom måste ju också komma... :). Men längtar tills onsdag, det är veckans bästa dag !:)

Till middag fick jag tacos, väldigt gott men jag har ingen hunger känsla verkar det som, har inte kännt mej hungri på aslänge, och har inte ätit så mycket direkt. Konstigt, men inatt hoppas jag på att kunna sova gott! Behöver en bra start på veckan, verkligen. Men ni får ha en toppen söndag allesammans!
/ O

Kommentarer
Postat av: Astrid

Okej, tack så mycket för tipsen! :)

2008-09-14 @ 21:15:44
URL: http://svederus.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0