ska strax åka iväg..

till mina kusiner, pilif har fyllt år så det är dags att fira honom! Egentligen skulle jag varit i kyrkan på nått konfsak, men jag valde att följa med till kusinerna istället : ).

Har jobbat med min soinlämning den här veckan, jag och malin har utrikes tills onsdag har hittat 3 bra nyheter, vi ska ha två var, men jag ska försöka hitta många mer än tre. För i slutet om man lämnar in fler påverkar det betyget. Och det är lättare att ta den bästa nyheten då! sen är jag osäker om malin har gjort nått än:), just därför är det ju bra att ha flera utifallatt hon glömt.
Jag är sjukt trött verkligen men jag var uppe till två igår så det kan ju förklara saken lite. Men foten är inte på det värsta viset faktiskt, eller de gör ju lite ont åså, men har haft värre smärta xD. Solen lyser, men gör den det ikväll? osäker man får väl ha med sej lite varmt också.

Dagen/kvällens outfit

Skjorta rutig
emilio jeans
strumpor från mq
jacka(kanske)
Halsduk(kanske)



bjuder på en bild(a)

oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0