såja, update måndag

Igår så satte man upp lappar till nästa möte, och hade väl en helt vanlig skoldag. Efter idrotten gick ja till bussen och vänta å vänta å vänta. Men direkt när ja klivit på och bussen börja köra så smsa linnea mej, å undra om ja ville fika. Å klart man ville lixom, direkt på stannaknappen xD, alla trodde säkert att man var lat eftersom man åkte en station... Men ja bryr mej inte så mycket faktiskt. Eftersom jag gick ju endå tebaka och de tog typ 10 min så..

Satt i vällingehus i typ 2 å en halv timme, hade trevlit me yrsa linnea, sen kom henke och joinade ett tag. Efter han gått ganska direkt så kom Jonny... Men han skulle träffa sina kompisar som också satt där.

När jag åkte hem kände jag mej verkligen trött på allt, så på kvällen gick ja ut och gick och ringde upp malin så vi snackade ett tag. Trevligt.

frös lite när jag kom hem så ja satte mej vid datorn lite sen la jag mej.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0