i väntan på

att få åka till centrum och köpa nya tennisskor och nya shorts så sitter man och lyssnar igenom min spelningslista på Windows Media Player, har verkligen ingenting att göra, vi ska åka upp och köpa skorna vid elva, men mellan ett till två spelar jag tennis och måste åka hemifrån tjugo i ett. Innan de måste jag ha ätit lunch, alltså 11.40 måste jag senast ha ätit lunch eftersom man ska hinna smälta maten. Eftersom annars blir det bara jobbit att träna. Har inte varit där på tre veckor pga skåne, stellberg, sjuk men nu är jag frisk! Ska bli sjukt kul och spela, men hoppas att det kommer lite nytt folk eftersom den som var lika gammal som mej slutade, och de andra är typ yngre och kanske inte sådär roliga att spela mot... Aja hoppas det blir bra, det finns iallafall en som är helt okej att köra mot, Erik tror jag han heter, men han var inte där den gången jag var där, men men. Det får gå som det går helt enkelt. Imorgon ska jag vara i kyrkan, med mina knattar som ska framföra sång med rörelser tror jag. Det blir säkert jättetrevligt! Aja nu ska jag packa väskan till tennisen, kommer inte ha sådär mycket tid när jag kommer hem, ha en bra dag allesammans,

P.S ni som har 3G-telefoner och har ett internett som funkar, kan gå in på min blogg direkt ifrån mobilen!


/O

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det slog inte dig att man kanske kände lukten? Det var ju inte direkt så att jag gick och funderade på om det var en underbar doft och stack fram näsan och provade...

2008-09-21 @ 15:39:28
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Erica <3

hoppas de gick bra att träna:) det är alltid lika kul att köpa nya träningssaker. För om amn har nytt å snyggt så går de typ lättare tat träna..

puss

2008-09-21 @ 15:44:07
URL: http://ericalundin.blogg.se/
Postat av: Erica <3

okej, men du får väl prova lite senare på året så kanske det finns

2008-09-21 @ 16:27:23
URL: http://ericalundin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Okej :)

2008-09-21 @ 17:00:40
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0