hatarhatarhatar

Inga tennisskor
Jag åkte till en skoaffär idag för att kolla på tennisskor, vilket jag trodde en skoaffär hade. Jag frågade snällt om dom hade det, men fick ett svar som löd: Nej vi har inga sportskor, och vi kommer aldrig ha det. Ahapp. Då får man ju leta vidare right? inte så kul, att man ska behöva leta i fem butiker efter ett par tennisskor!? Nu tänker du säkert, att man kan ha vilken sportsko som helst, men nej det ska vara speciella skor för det!  Och tyvärr är dom svåra att få tag på.....
hatar hatar hatar, att man inte kan hitta ett enda par...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lustigt, det borde ju finnas!

2008-09-22 @ 18:12:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0