godmorgon!:)

Nu sitter jag här, färdig fixad för dagen, allt är perfekt! Idag ska jag ha knattarna och  kommer då inte kunna blogga nått idag, (mer än detta då). just nu sitter jag med MTV på och en av kents låtar spelar. Den är rätt bra faktiskt. Samtidit som jag lyssnar på musik, är allmänt glad, och tittar ut, så smsar jag med Paul:). Idag är min första dag som ordförande och jag tror ingenting kan göra mej på dåligt humör idag! Min första lektion är engelska, har dock inte pluggat till läxan... men de borde nog inte göra nått:) får kolla på johanna helt enkelt hon skriver alltid rätt på lexförhören!  men nu måste jag verkligen rusa till badrummet och borsta tänderna, och sen kolla mej i spegeln (igen) jag gör alltid det på morgonen!


/O

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0